پياده‌ سازي سيستم حسابداري در پنج سازمان تابعه شهرداري يزد

یزدفردا :سيستم حسابداري از سري زيرسيستم‌هاي مجموعه اتوماسيون اداري مالي شهرداري يزد در پنج سازمان تابعه اين شهرداري، پياده‌سازي گرديد. مدير عامل سازمان فاوا شهرداري يزد در مصاحبه با خبرنگار ما اعلام كرد اين سيستم در سازمان‌هاي اتوبوسراني، حمل و نقل و پايانه‌هاي مسافربري، رفاهي تفريحي، فرهنگي ورزشي و آتش‌نشاني پياده‌سازي گرديده است.


مهدي فعالي افزود در گذشته وظايف سيستم حسابداري عمدتاً به انجام امور متعارف دفترداري و تهيه صورت‌هاي مالي ذيربط محدود مي گرديد در حاليكه امروز علاوه بر بهبود بخشيدن به روش هاي انجام امور جاري نياز به نظارت موثر بر روند عمليات و تأمين نيازهاي اطلاعاتي مديريت احساس مي شود. سيستم موجود با نگرش اين موضوع و در راستاي يكپارچگي و تجمعي عمليات يك سازمان تهيه و تدوين گرديده است.


وي امكان اجراي عمليات در اطلاعات مالي سالهاي فعال، امكان نگهداري اطلاعات مالي به صورت سنواتي و دستيابي به آنها در زمان دلخواه، امكان تعريف طبقات مختلف حساب مانند گروه ، كل ، معين ، تفضيلي و سطوح مياني به تعداد دلخواه و با اندازه هاي دلخواه و امكان ورود اطلاعات بودجه و مقايسه آن با عملكرد (اسناد مالي) را از مهمترين ويژگي‌هاي اين سيستم برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا